luni, august 25, 2008

O POVESTE DE IUBIRE

Pe adresa de e-mail a Asociaţiei INCOGNITO România (asociatiaincognito@gmail.com) am primit la mijlocul lunii august un mesaj pe care vi-l redăm mai jos. Să nu uităm că INCOGNITO se ocupă şi de cazurile de discriminare datorate unei dizabilităţi generatoare a unui handicap.

"Bun găsit,

Vă reţin doar câteva clipe. Nu este un anunţ fals, puteţi verifica prin vizionarea cazului meu, în mai multe ediţii la emisiunea: „POVEŞTIRI ADEVĂRATE".


Aici sunt selecţii din prima apariţie (pe atunci nu aveau site-ul) - data 24.11.2006.


Apariţia din 17.08.2007


Apariţia din 14.02.2008


Apariţia din 29.02.2008


Nu are rost să vă scriu ce probleme am de sănătate, pentru că o să aflaţi, dacă aveţi timp să vizionaţi.

Vă deranjez nu să vă cer ceva, ci doar, vă rog, dacă doriţi să cumpăraţi, una sau mai multe din cărţile mele:


JURNALUL DISTROFICULUI ŞI ÎNGERUL SUFLETULUI MEU!"

Costă 20 ron + taxele de poştă


„JURNALUL DISTROFICULUI ŞI OCEANUL IUBIRII!"

Costă 20 ron + taxele poştale


Iar acesta e primul volum, cu adorata mea soţie:

„JURNALUL DISTROFICULUI CU PARFUM DE IUBIRE"

Vol. 1 „MIRACOLUL"

Costă 30 ron + taxele poştale


Dumnezeu să vă ajute!


Cu mii de mulţumiri şi deosebit respect,

PINO ANDRAŞ OPREA

Str. Trifoiului nr. 8, loc. Ploieşti, jud. Prahova, cod 100193,

tel. 0721642890, ID/email: pino_scriitorul@yahoo.com

site: www.pino-scriitorul.blogspot.com "

Niciun comentariu: